Bestellen op onze webshop

Hoe Plaats ik een bestelling?

Wat leuk dat je een bestelling bij ons wil plaatsen! Hierbij kort een uitleg over hoe je dit het beste kunt doen:

  • Stap 1: Plaats de items die jij graag wil shoppen, in de winkelmand!
  • Stap 2: Klik rechtsboven op je winkelmand en vervolgens op ‘ga door naar afrekenen’.
  • Stap 3: Vul je persoonlijke gegevens in en controleer deze zorgvuldig. Heb je een account? Dan kun je inloggen met het e-mailadres daarvan en dan worden de gegevens al voor je ingevuld.
  • Stap 4: Kies de gewenste bezorgoptie. Door de grootte van de bestelling, kan het zijn dat je niet alle opties te zien krijgt. Goed om te weten, je kunt het pakket thuis laten bezorgen, maar hierbij ook kiezen voor een ophaalpunt.
  • Stap 5: Kies een gewenste betaalmethode. Je hebt hierbij de keuze uit verschillende betaalmethodes zoals onder andere Multisafe, Apple pay, google pay of PayPal.
  • Stap 6: Tot slot vink je aan dat je de algemene voorwaarden accepteert en klik je op de button ‘plaats bestelling’ om de bestelling definitief te maken.
  • YES! De bestelling is geplaatst en we zullen deze zo snel mogelijk naar je opsturen.

Mijn bestelling is niet gelukt, wat nu?

Er kan natuurlijk iets misgaan tijdens het plaatsen van een bestelling, dit is niet erg en we zullen ervoor zorgen dat de bestelling automatisch geannuleerd wordt. Als je twijfelt over de status van de bestelling, kun je contact opnemen met onze klantenservice. We controleren dan graag de status en zullen je verder helpen bij het plaatsen van de bestelling.

Hoe kan ik beste mijn bestelling openen?

Heb je jouw pakket ontvangen? Maak het dan voorzichtig open en let er op dat je geen labels van items lostrekt of verpakkingen kapot scheurt.Heb je het originele label verwijderd? Dan kun je het artikel niet meer retourneren. Let dus goed op wanneer je jouw bestelling uitpakt!

Ik heb geen bevestiging gekregen?

Bij drukte kan het voorkomen dat het langer duurt voordat je een bevestiging van ons ontvangt. Deze kan soms ook in jouw spam inbox terecht komen. Heb je na twee uur nog geen bevestiging ontvangen, maar is de betaling wel gelukt? No worries, neem contact op met onze klantenservice en zij kijken met je mee.